Strålande sol!

Godmorgon vilket fint väder vi har strålande sol, härligt. Igår skrev jag att jag skulle storstäder men det blir inte så. Har värk i mina fingrar, börjar bli jobbigt, bara att bita i det sura äpplet som man säger.  Börjar bli vrål förkyld har varit snuva från till. Inte konstigt att man blir sjuk, det är rätt många som är sjuka på jobbet. Må det snart försvinna.
I dag har de en mega loppis inne i torghuset, ska ditt och kolla, ska även träffa en gammal bekant som jag har köpt lite lego av till mitt lilla älskade barn barn. Köpte en tåg bana till han här om dagen. Frågan är bara ska mormor ha det här, tror det blir så. 
Ikväll är det så den stora melodifestival, blir det rätt lått som vinner, tycker det är rätt bra låter över lag, men bara en enda tjej, och vinner hon nja tror inte det. Jag gillar den låten men tror ändå inte att hon vinner. Yohi David elle Robin verkar populär, någon av dom tror jag faktisk vinner.
 
Nu hoppas jag på att solen kommer att värma gott idag och att den snö de har prata om kommer någo annanstans  vill inte ha det. Vi får se.
Ha en bra dag. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0