Strulig tisdag

Vilken dag det blev. På tisdagar är det rätt många ut av våra barn som går på tisdag, men den här dagen kom det ingen för att hämta dom små. Så det var ca 10 barn som skulle hämtas vid kyrkan istället för hos oss. Så det var bara att ringa till de olika föräldrarna så de visste var de var . Vi skulle ha en ute dag och ville blir klara  fort som möjligt, men men vi blev mycket försenade, den första gruppen, gick 14.10" jag stannade kvar o ringde till de föräldrarna som vi nye att fått tag på. Så alla visste var deras barn var. 
 
Vid 14.30 tiden lämnade jag skolan för att beige mig till matsalen, då mötte jag dom så vi kunde gå till det stället vi skulle. Så dagen blev bra fast vi blev lite försenade. 
 
På kvällen var det fullmåne så vacker den var, försökte fånga den på bild, men det blev inte så bra suddigt, vid sådana lägen vill man verkligen ha en systemkammera, mmm just det vill jag ha. Mycket jag vill ha, gäller ha råd med det också. Så det är bara att fortsätta att drömma. 
 
Ha det gott nu, ny dag nya möjligheter, om det vill sig väl blir det en tur till Gislaved. Måste köpa lite kläder inför stundande 50 års kalas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0