Torsdag

Godmorgon så fort tiden går bara flyger i väg hinner inte med känner jag. Haft några fina dagar, utan regn och snö, hoppas det fortsätter så. vi behöver solen mycket mycket... Just nu går det en massa sjukdomar  influensa, magsjuka, hosta hög feber, tycker det räcker nu.. Jag vill i te bli sjuk... I morgon ska jag ha ett samtal med min chef, vi ska ha inför lönen samtal, även göra en rehab plan., Får se hur detta går. Klart det går bra. Ska iallafall säga till om hur det kan komma sig att alla ha mer lön än mig, för samma jobb, även ny anställa . Grr. På vår möte trodde hon at bag skulle vara där ett år till, bra det. Första gången sen jag började där får reda på de så här tidigt, hon sa det till mig i telefon, i slutet på februari och för de andra nu i veckan... Ingen reaktion på detta, hmm kan undra vad det tycker . Men så är rådet barast gilla läget. 
 
Till helgen hoppas jag att jag har ork storstädni G på G,
nu göra mig klar till jobbet. ha en bra dag, puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0