Värk!

God förmiddag!
sitter här och funderar lite, kanske någon av er som läser vet svar på min fråga. Jag har lite små värk i mina fingrar samt handled, vilket gör att jag tex inte kan sticka, gillas inte, virka vet jag inte det ska jag testa, värsta värken är i höger tummes led, där gör det ont hela tiden. Sen är de vänster lillfinger och inne i handen, det känns jobbigt. mina fingrar har även blivit lite  böjda. Dom är även Stella. Har pratat med min doktor om det hela, han säger det är artos och man kan i get göra mer än spruta, hmm fråga ni som läser finns det verkligen nyhet man kan göra, och vilka vänder man sig till, börjar bli jobbigt för en annan, Ok jag vet det blir säkert värre än vad det redan är. 
 
Nu göra sig klar till jobbet, ska ha dubbel samtal med min chef. Dels min sjukdom och inför lönen samtal. Börjar bli nervös...
 
Ha en bradag
 puss kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Låter som atros, precis som läkaren sa. Mamma ha exakt likadant som dig och hon har gått till en arbetsterapeut på Vårdcentralen. Där har hon fått gymnastikprogram för de olika lederna och även specialgjorda skydd som hjälper lederna. Så kontakta vårdcentralen och säg att du vill boka en tid hos arbetsterapeuten, men tror du måste röntga händerna först också så att de vet exakt vart atrosen sitter.
Hoppas du får hjälp snart!!

Svar: Hej Cizzi, Tack för svaret, pratade med min chef igår, skrev ner en del skickar till kommunhälsan. Har jag inget hört från dom nästa vecka ska jag prata med doktorn om detta. Tack än en gång, hoppas allt är bra med dig, kram
Pia

2013-03-08 @ 11:57:38
URL: http://mittlivsomtrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0