1 Maj

Godmorgon alla mina vänner. 
Ser ut som det blir en strålande dag, Vi hoppas på detta, vill ha sol. Lite värme, sådär lagom så man kan gå utan jacka, vist vore  det härligt, vi får se vad dagen har att erbjuda när det gäller vädret... På min Ageneda står  inte så mycket idag, ska försöka att gå ut idag hoppas jag kommer klarar dagen, för inte vill jag vara hemma. 
 
Idag vaknade jag tidigt tidigt, fast det är skönt att komma upp, vad som är mindre skönt är att vakna med huvudvärk, bara hoppas att den släpper, fingrana är svullna o det gör ont i lederna. Stora fråga vad är det som gör att det blir så.... Har även värk i venster ben, under benet, Det känns ömt vad jag vet har jag inget gjort......
kanske legat på det hela natten. 
Fredag hoppas jag vara så frisk så jag kan åka på sy möte i Halmstad, var väldigt länge sedan vi va i Halmstad, sen får vi se om vi finner dagar vi kan ha sy möte, kanske svårt. Det är jo sommar o då har ,an kanske annat att göra, vi får se hur det blir med det.... 
 
Ha en bra 1 Maj 
 
puss kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0