Kväll

Godkväll alla.
ikväll är det andra semifinal, då får vi se om det är några bra låtar, det är säkert, samtida på en annan kanal är dt semifinal mellan Sverige Kanada. Men men bara att följa alla uppdateringar på Fb. 
 
Var hos doktorn igår, han tittade på min fott o tån, jag ska tag kontakt med fotvprden se om de kan göra något, kan de det blir det ingen ortoped, pratade även med han om mina ben, har ont i dom, även det säga vara muskelfäste inflammation.jobbigt är dt hur som helst.,.....
fick även svar på mina prov som de tog, det visade inget , så de var bra. Varför är jag å å trött o orkeslöst, mysigt, ang, övrig värk ska jag fortsätta med de övni har jag fått, även tag kontakt med sjukgymnast hus familjeläkaren, så de kan ge mig akupunktur, för min tennis o golf arm..,
 
vi ses hörs
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0