Läkare

Tja!
har som sagt varit hos läkare med mina ben, ja de gick ditt själv, haha, diagnos hmm gillar eller inte, åderbrock, roligt nu när det är varmt, nej inget speciellt , hoppas na bara det hjälper med stödstrumper, skulle köpa det På Apoteket idag, måste mäta mina ben först så det får jag göra, får köpa i morgon Testa dom på lördag då, hmm, han sa även att jag hade förslitningar i båda knä, samt höfter, gillas  inte heller, precis som det inte räcker med allt annat, men så är det man har passerat 50 magisk ålder, på gott o ont.  
ÄTIT morgon ska jag till sjukgymnast få accpunktur, samt hon ska även grenig övni var för knäna, hmm. 
Onsdag blir det fot vården härligt serpengarna bara flyga förbi..   
 
C hade köpt en surfplatta och hon fick den idag, lite sugen på att köpa den är jag allt, får vänta lite o se vad hon säger om den... 
 
Har ipaden men det hade varit bra med en mer personlig platta, 
 
lite om mig ha det gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0