Länge sedan!

Tja, var ett ag sedan jag var här,  des har jag bet varit hemma och dels inte haft någon lust att skriva. Helgen varit hur bra som helst, var hos Bengt i Älmhult, vi skulle fira hans dotter som fyller 20 nu i veckan. Jag o Cissi åkte med 13 tåget, kom fram vid tre, Bengt mötte upp oss, vi gick o fiskade på deras , tog en napoliumbakelse, gott gott. Sen var vi en runda på Ikea, skulle visa Cissi hur det såg ut där, jag gillar Ikea, mycket mycket. Tog  sin lilla tid att gå runt där. det blev lite småsaker o en stol, till älskade Conrad,,den tar Bengt med sig...,
 
på kvällen var vi på Thai palace och åt mongolisk buffé jätte gott var det. Sen hem o bara slappa, dagen efter mådde jag nye bra så när Bengt gick o handlade vilade jag o Cissi., vid kl tre kom Nettan o hennes familj, hur trevligt som helst, Bengt hade bestämt sig att beställa familje pizzor, o de gjorde han med, vilka gigantiska pizzor det blev, mega stora, gott var det med, sen efter ett tag blev det tårta som Emelie hade gjort, det var gott det med... Söndag åkte vi med tåget kl 11 var hemma vid 13 tiden, ville hem tidigt för att det var mors dag, Fia skickade grattis på mobil o Robin skickade via Fb, Cissi köpte fina blommor, en tårta samt två lotter, tyvärr vann jag inget på dom, sen frågade hon om jag ville med till Chappen, klart jag ville, fast vi skulle inte åka före kl 14.30. Det var inget folk där inne , o vi åkte tåget var vi bara vi fyra som åkte, haha så vi hade minsan vår egen show, kan man säga, haha.... Vädret var väl rätt ok, western showen var sådär, kände igen manus alldeles för mycket från ett annat år, men de är duktiga alla som är med, Det var helgen i korta drag, idag har vi planerat vår höst, till att börja med, blir säkert jätte  bra ska vi se..
 
 
vi hörs en annan dag puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0