Länge sedan

Hallo hallo!
oj så länge sedan jag var här inne, helgen var bra hade mitt barnbarn från lördag till söndag,,, Det gick bra, fast sov i te sådär jätte mycket, nästa gång jag ska passa han, blir den 18 maj. nu blir det långhelg gott det. Var meningen att jag skulle jobba, men det var tydligen många som ville jobba, så jag tog ledigt, inte alls så många barn.........härligt, under morgon dagen ska vidgå ner o kolla på blommor kommer en lastbil till Ica o säljer, så där går  ner sen får vi hoppas att vi hittar några blommor att ha i vårt land, 
 
fredag är detBengt helg, tiden går jätte fort, då får vi se vad den tiden har att erbjuda....
 
nu ska jag bara slappa av vid tv.
 
ha en bra helg alla.
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0