Söndag!

God förmiddag!
gårdagen var i magsjuka tecken, inte alls roligt, varit dålig imagen typ hela veckan mer eller mindre, igår var det mer, hoppas verkligen det blir bättre idag... 
 
Mannen åker hem idag, jag ska vist göra mat, hmm vet ännu inte vad det ska bli. 
 måste skryta lite om min dotter så duktig, planterat blommor i landet o krukor, så fint så...
 Hoppas det växer bra.. 
 
Hittade även finn text igår. 
 Detta gjorde att jag tänkte direkt på min gumma, du fixar ditt projekt,,, puss kram miss you...
 
kollade lite hotel för skoj skul, tänkte kolla vad en natt kostade , slutade mitt sökande när man skulle skriva sitt kort nr, måste väl kända söka på annat sätt...... Det var bara det att det var smidigt.... 
 
Ha en bra dag puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0