Torsdag

Godkväll!
snart helg igen tiden går bara så fort så fort..... Jag jagar presentkort som jag ska ge till han som vi firade tidigare i vår. Typ. intersport, verkar vara svårt, får hitta på något annat...
 
Som ni alla vet så följer jag leta Danne så även ikväll, en av deltagarna var tvungen tillsatt åka till sjukhuset då hopsäckade. Hopp, precis innan sändningen, så hemskt, hoppas detgick brakförlust henne, tyvärr blev det paret som fick lämna. Tråkigt. Må d krya på dig ordentligt.
 
En gammal kompis skrev på min Fb att hon skulle till Värnamo, då kanske jag kunde komma ditt, träffa henne. Det vore roligt, har o te träffat henne sen jag flyttade från Landskrona 82.vi hade mycket roligt tillsammans. På den tiden, så det är ska bli roligt att träffa henne....
 
Ha en bra dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0