Värk

Tja!
 
 
varför ska man ha värk, när det blir bättre på ett ställe börja benen att krångla, kan inte gå ens några meter förening det börjar göra ont, sjukgymnast tittade på dom i dag trodde inte det var en propp alltid en tröst. Men hur som helst gick till doktorn o beställde en tid, fick en på torsdag kl 900. Blir bra det. Hoppas inte det är något allvarligt med benen, 
 
var på föreläsning idag, intressant, men Gud så trött, öppnade jo idag , och varmt var det i lokalen... 
 
Vill skriva dn massa igentligen men får se om det kommer en dag, känner mig inte i form, fast det kanske nye är så konstigt, snart semester det ser vi fram mot med glädje, och var jag längtar, får äntligen träffa den bästa av dom alla. Härligt ser fram mitt dett med mycke glädje, ses snart min sköna, saknar tänker en massa på dig, önskade alla var som du, men tyvärr långt där i från, man känner sig ensam i mängden, jag vet inte varför det är så, är det för en prata, som inte vet idet skit eller vad det beror det på.   Borde inte vara så på ett sådan ställe men men , bara att bita ihop, jag jobba på det, men gör ni.....
 
ha det bra nu, puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0