Sjuk!

Fasiken så tråkigt det kan vara, gick hem från jobbet med feber igår samt en konstig känsla i halsen, känns som halsfluss, idag hmm känner lite av det fast mer förkyld, hoppas det fortsätter vara så, så man kan jobba i morgon. Missar bilden idag tråkigt tråkigt, men bara gilla läget. Vädret hmm i ett par dagar har det varit minus grader idag regn och plus, Cissi skulle tag fönstren i köket samt rummet, får se hur det blir. Fredag är det tänkt att jag ska ha symöte här. Sen lördag baka med Hansa och flickorna även vara barnvakt till Conrad, sen är det skyltsöndagen, vi får se vad det blir. Nu när jag skriver detta blir så sugen på lutfisk, har inte ens set det i affären, det kommer nog, får kika ordentligt. Sökte förresten jobbet på jobbet i går, det är ett fast jobb, får se hur det går. Får väll inte det. Vi får se hur det blir till hösten som det är nu, har jag jobbet till semestern, sen vet har i te mer, då ska jag tillbaka till ett jobb i Anderstorp. Hmm gillas inte. Ha en bra dag! Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0