Tja!

Händer inte så mycket i mitt liv börjar bli tjatigt att skriva därför få inlägg. En sak som hänt som gör mig så glad så. Min goda vän har fått sitt körkort, så glad för hennes skuld och ett stort grattis. Lycka till med allt. Pratade med henne nu vi pratade lite om när jagskulle komma samt annat. Till helgen kommer Mitt hjärta hitt, även köra lite med Fiia roligt det med. Om en vackra är det första advent så fort tiden går, hmm hinner inte med, vet inte varför det är så, men har en inre oro, kan inte peka på vad det är. Hur som helat så måste vi tag fönstren stryka gardiner så de är klara, hoppas på fint väder. Nästa vecka blir det traditionella godisbak med H ochhennes flickor, jag ska vara barnvakt för C, trevligt, föräldrar gå påjulbord, på söndagen är det julmarknad får se var det blir här Gislaved eller möjligt Halmastad det hade varit roligtattåka ditt, men det kostar jo en massas pengar. Jaja vi får se. Problem att logga in på blogg sidan lite jobbigt är det. Måste gå en om väg för att logga in, därför få inlägg. Lite från mig, ha det gott Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0