För sov mig

Finns det något värre än att förslava sig, speciellt när man öppnar, brukar i normala fall stiga upp någon gång mellan 4.15-4.30' för att vakna. Lugn o ro, göra sina behov samt duscha och göra sig i ordning. Men nej inte idag, första gången jag har sovsovit mig när jag öppnar, har aldrig hänt, hoppas att det blir sista gången. Vaknade 6.30 då bar det bara att klä sig tvätta av sig lite borsta tänder o gå till jobbet. Nästa personal hade kom it men de starkars barnen hade står ute och väntat, en del föräldrar var det, en av dom ringde hem till mig, och undrade vad som hänt, jag berättade, hon tyckte det var lugnt mänskligt att göra. Men jag kände mig inte bra hela dagen blev förstörd för mig kände mig stressat som bara den. Kan jo säga att Karma slog tillbaka, på lunchen skulle jag åka hem, hmm låst ringde på ingen öppnade dörren, nyckeln vist ja den låg klart i den andra väskan ja hade igår, tillbaka till jobbet, blev Ingemar den dagen, för vad låg hemma plånboken så kart så jag kunde inte köpa mig en sallad heller. Så var det med den dagen, Hoppas att dagen i morgon blir bättre. Snart idol sen säng för att vakna i tid. Morgon Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0