Tja

Godmorgon! Känns skönt att bli av med en del skit som vi hade i förrådet, nu kan man gå in. Nu ska det då sorteras, finns många olika kartonger med olika saker, finns det något Robin kan tag, klart det finns det säkert. Man kan typ tag två tre kartonger om dagen, mm då är det snart klart. Sen måste jag fixa ert spänband så jag kan rulla i hopp Madras o ha där ute, det blir skönt den dagen, att slippa ha den här. Den är liksom vägen, de hänger som Bengt är här eftersom den ligger på hans sida i sängen. Köpte lock till C tårta jag ska göra, mmm ska bli spännande att se hur det blir. Tänka sig han fyller ett år. Hur gullig som helst. Har beställt ett paket till han som, mamma ville ha, ska se om jag hittar en roligt leksak till han med, eller fler, vi får se vad det blir.. Var även på Willy igår o handlade, jag blev Willys + visserligen inte där så ofta men det händer jo. Det var hur smidigt som helst, laddade ner app på mobil, registrerade mig, sen i affären anslutade de mig till mitt betal kort. Härligt enkelt var det, som hon sa i kassan, det var en kvinna som kom på det system, så klart det var. Haha Mi. Gumma hade vist försök få tag på mig igår, sen ringde jag henne och inte jag lyckades heller, ska försöka senare idag, lämpligt när hjärtat tränar. Ha en bra dag puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0