Vecka 38

Godmorgon! Höst på riktigt nu, regn rusk ute, fast det ser ut som det ska bli lite bättre väder, det hoppas jag för vi ska till skogen. Föra veckan köpte jag en kupong i ett andels spel på hästar, då vann jag ca 40 kr, så jag bestämde mig för att köpa ett igen, och där gick det vägen, en sjua som skulle delas med 10 till tror jag det var, en sjua gav 6000 något sådär, men jag fick 600' lite till, tyckte det var roligt. Andra gången jag köper det. Och vann på nåda veckorna, Min kärlek brukar också köpa ett andels spel, fast han chansar lite på något som är fegisen och chansen, och aldrig haft en sjua, Det gav mig förstås blodat tand, så till helgen blir det ett nytt spel, har lagt mina vinst pengar på ett säkert ställe. Ska bara klippa mig för det behövs, så det var inte så så jag blev rik på det, nej ett välbehövligt till skott i kassan.
Skogen idag mmm hoppas vädret blir bättre, glömde leta fram en mössa igår, lite tunnare för de tjocka vinter mössorna kan jag jo inte ha, det är för tidigt. Lördag blir det ett års kalas för mitt lilla barn barn, Nej nu måste jag gå, Ha en underbar vecka Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0