Oj!

Tja tja,! Blir så förvånat varje gång jag kommer in här, vet inte varför det är så, men nu är jag inne. Fått svar på mina prover blodproverna bra, avförningsprov visade ett ämne som var för högt i tarmen, så det blir den stora koliskopi, får väl räkna med att den undersökning tar 1 timme, istället för 10 min. Blir en jobbig dag. Har även känt att konditionen är noll samt hjärtat bankar snabbt, var hos doktorn han lyssnade, sa att det var ett blås ljud på klaffens och pulsen var snabb, så han skickade mig till hjärtinheten ska göra ett ultraljud av hjärtat, för att se ytterligare, sjukskriven halvt, samt fått tab. Får vi hoppas att det hjälper, Det är mycket med nin hälsa nu, får hoppas att det snart blir bra, magen är jätte jobbig ont hela tiden, Fr fredag till lördag hade vi min lilla Plut, så godo skall han är, o rolig, haha han vet minsann hur man gör för charma, är jo bara 1,5 år, Det är en ära att få ha han, Det blir roligt när man kan åka iväg med han och upptäcka visa saker.
Min lilla älskling hade roligt med vatten, och russin som han fick att äta. Ha det gott mina läsare.

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Förstå dig att de är jobbigt. Hoppas alla undersökningar går bra och att de hitta lösningar.
De där med noll kondis, hög puls och blåsljud känner jag igen :) Säg till om du vill ha info, jag ha en lunta :)

Svar: Tja Cizzi, inte ska du behöva tänka på det nu, önskar dig lycka till, men vist är det jobbigt orkar inte göra något, hoppas snart jag får gjort undersökning sen får vi se. Läste någonstans att det kan ha samband med magen,
Lycka till
Pia

2014-04-06 @ 08:26:30
URL: http://mittlivsomtrettio.blogg.se
Postat av: eva

Oj Gumman det lät inte bra man blir ju lite orolig för dig synd att man bor så långt bort så hade jag kunnat pigga upp dig med våra upptåg vi brukar ha men jag finns i dina tankar jag ringer dig en dag saknar dig kramis <3

Svar: Ja du gumman min, nu är det iallafall på G. Saknar dig
Pia

2014-04-06 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0