Påskafton!

Godmorgon! Solen lyser från en blå himmel fåglarna kvittrar kan det bli bättre, sägs även att det ska bli varmt idag, så skönt. Behöver detta. Var inte ute något alls igår, städade sen ringde min, mob, det var gumman, hade missat så jag ringde upp, då var de hos en annan kompis, skulle komma till mig sen, så jag han duscha o göra mig klar, Det var trevligt att få träffa henne o hennes kille, var ett tag sedan nu. Bara längtar till tag få tillbringa några dagar hos dom, vet inte vad det är, men hon ger mig positiv energi. Så good. Hade lite ont i magen när hon var här, men fick ännu mer, så jobbigt, och inte gick det bort heller, kändes bättre när jag låg ner, men inte kunde man ligga ner hela tiden, gjorde lite sen lag jag mig, sen fortsatte jag, typ resten av den dagen. Gjorde en massa mat med, meningen att sonen ska komma hem idag, sen fick jag ett samtal om att jag var bortbjuden till en kompis mamma, detverkligen var trevligt så alla i familjen ska ditt. I morgon kommer min minsta hitt o hennes familj, trevligt trevligt, Nu ska jag äta lite frukost, Ha det gott, fortsatt Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0