Snabbt!

Tja! Oj oj så fort tiden går, redan annandagpåsk, åter dags att gå till jobbet, alltså i morgon, R kommer hitt idag o ska äta mat, har redan här en stund men är just nu ute och gå. Igår var det meningen att F skulle komma hitt med hennes familj, men magsjuka i familjen gjorde att det inte blev så. Så c och jag gjorde iordning maten o åt själva, det var trevligt och avslutades med Bingolotto, som jag vann 2 sverigelotterna på. Idag kom då gumman och hennes kille hitt, innan de åkte hem igen till sitt, de hade haft det trevligt hos hennes pappa, det var bra, vi ses snart igen för vist går tiden fort. Mycket fort. Ikväll eller förväll ska jag laga en rätt jag inte gjort innan, blir spännande, hoppas det blir gott, ja gör det inte det finns det så mycket annat. Som sill o ägg. Nu göra lite mat. Ha det gott. Tack för besöket, det gjorde gott i mon själv, vi ses snart Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0