Fortsättning

Godmorgon
Igår gick färden till Jönköping och ikea. köpte någon förvaring till kök. en lång malm till hallen en skohylla. en hylla till badrummet som jag trodde man kunde sätta upp utan att skada våtrumstapet. Det gick så där. B får tag med den till Ikea o fråga.

sen var det lite småsaker. så idag hoppas jag att alla saker som finns i lägenheten. får sin plats. fasiken trött på detta. idag tror jag soffan kommer hit. i hope. se om vi får igång tv. man kan ha tur ibland.

känns lite bättre psykiskt nu. när allt börjar falla på plats. nåste få tag på sjukhus ska ditt nästa måndag. Det är mycket sådana saker som måste ramla på plats med.

just nu saknar jag o internet och tvkanalerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0