lördag 9/8

Godmorgon!
Ny dag nya möjligheter sägs det. Börjar känna mig lugn i sinnet. ja du det tog två veckor det

Igår var vi i Ullared köppte nya mattor. även jacka en till mig o e till Cissi. köpte även en ny tv. Så nu har även jag en ledtv. nästa köp blir en till Cissi. får spara till en. min tv var billig. ca 3000 kr. Billigt ja det var det nog. ljudet är så där. Hoppas det blir bättre med en Hdmi kabel. vi har en men frågan är var deb finns.

ja livet är så nu. vet inte var mina saker är. vist finns det saker man saknar redan.

Städat i dag så nu ska mattorna fram. blir spännade.
ska göra mig klar handla lite innnan. Conrad kommer även vila lite.

Ha det gott
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0