Godmorgon

Godmorgon! Vad händer med min iPad skickar iväg inlägg mitt under bearbetning sen svårt att tag bort det från inkorg. Får kolla under dagen. Igår fick jag gå hem från jobbet mådde skit dåligt, dålig samt ont i magen, trött och matt i hela kroppen, hade verkligen inte fixat det. Tråkigt mina kollegor var iväg och firade en kollega som fyllde 50 samt en som slutade, hade varit roligt att följa med, men vardagen ville något Annnat. Tyvärr hade verkligen behövt det just nu, lite roligt och samkväm med kollegor , nå nå nu fick det blir hemma. Vädret ja du snön är nästan borta, regnade igår, ska vist göra det idag med, nu vill jag verkligen att det ska bli fina dagar för det är vi inte bortskämda med precis.... Barnen har sportlov nästa vecka tur man kan göra inomhus aktiviteters. Blev ingen doktor igår, skit med säger jag, men magen satte stopp för det. Bara ringa och sätta upp en ny tid. Enkelt eller hur... Hoppas jag piggnar till snart så jag kan hitta på något roligt i helgen. Behöver verkligen det.... Just nu känns det ganska ok, inte bra med ok. Fast fortfarande trycket vid hjärtat, tungt o andas. Som sagt blir det värre får det bli ett läkarbesök. Ha en bra dag/helg Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0