Godmorgon!

Tja! Idag ute dag typ skogen eller något, hade sagt till barnen att ha med sig skridskor, men det är körd tror inte det är någon is kvar. Pulka kan man tänka då, vi får se tror det är ganska så blöt där och vi är ute hela förmiddagen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var helgen bra. Hände mycket, roligt att ha folk runt och kring sig, när man ofta känner sig ensam. Igår när jag skulle lägga mig hittade jag R paketet som jag hade slarvat bort. Så nu kan han få det. Måste få säga att jag trodde nog bara att r och hans kompisar skulle stanna en liten stund men oj så fel. Jag hade det. De var kvar ända fram till kvällen. Det var trevligt. När minskningen kom hem hade hennes barn hög feber, så hon var jag klart oroligt för han, även hon hade feber dagen efter. Usch dessa tider inget rolig månad. Själv mår jag väl sådär, förkyld i vanlig ordning fortfarande hosta, jobbigt men bara att gilla läget.. Vad jag inte gillar är trycket i bröstet, känns obehagligt, men blir det värre får jag ringa doktorn, Doktorn ja just det Äntligen har jag ringt ska ditt på torsdag, då blir det prata om min mage. Nu måste jag göra mig klar, brukar alltid bli så stressigt så även idag, Ha en bra dag\ vecka Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0