Duktig!

Så duktig jag varit nu, dammsugit hallen köket stora rummet, torkat golv hallen o kök, tagit alla skåp och torkar, Cissi.hjälpte till, sorterade o slängt en massa plastburkar o glasburkar, gjort i ordning två kassar med tidningar som ska till jobbet. Även städat badrummet. BEHÖVER jag säga att nu är jag trött. Inte helt klar men nu sitter jag i soffan o vilar benet, för det är inte roligt, känns så jätte konstigt i det. Vet ni och nu börjar jag oroa mig för vädret, hmm det ska jo komma snö. Skåne Halland o Blekinge och delar av Kronobergslän, i te för att jag bor någon av de ställen, men mitt hjärta gör, han ska komma i morgon. Och det vet man hur tågen fungerar då, tyvärr har han ingen bil, det hade varit bättre. Vi får hålla alla tummer o tå på att han kan komma. Som ni säkert redan har förstås så mår jag mycket bättre och det känns underbart skönt att det är på rätt väg igen, varit segt kan jag säga. Nu dricka kaffe sen vila en stund på soffan, och vänta på C kommer hem, fundera lite på hur gör vi med maten idag. Inte sådär värst mycket att tag. Blir så trött på detta. Ha en bra dag, puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0