Final dags!

God förmiddag! Var ett tag sedan jag skrev, inte hänt så mycket, Min älskling kom i onsdags kväll vid 21 tiden, det var iställetrför den helgen han inte kunde komma pga snöoväder, Det var trevligt, synd bara man jobbade, men så är det. Sen är det det där med handbollen, jag sa från början att det b v Frankrike Danmark i final, o h det blev det jo. Härligt blir en spännande eftermiddag. Så det ska vi titta på, ska även städa idag, var en del igår. Övningsköra med Fiia, även fira Hansa igentligen laga mat, men mat blev inget. Det får det blir idag. Hansa bjöd på varm smörgåstårta, det var gott, Sen kom Robin med, Ja just det han ska flytta tillbaka till Gislaved, Onsdag närmare bestämt, Då blir det nära o bra. Härligt... I veckan händer det väl inte så mycket, mer än lön och shit var den är välkommen, då blir det klippning, ÄNTLIGEN. Annars blir det inget speciellt, Det är Bengt helg förstås, om det nu inte blir oväder igen, det sägs att det blir så, Vi får se.. Vet ni fortfarande förkyld o hostig vet inte hur länge men två veckor är det nog mist. Är det fortfarande så i veckan måste jag ringa doktorn. Börjar bli orolig att jag har lunginflamation har lite ont där bak, även slämigt hosta. Åhhhhh vad jag saknar min gumma, Hoppas att allt är bra med henne. Och hennes nära o kära. Får ringa henne var länge sedan nu. Först lite frukost, sen blir övningsköra med Fia Lotta idag igen, Hon skulle till Villys o handla, synd man får Lön i morgon. Men så är det. Ha det gott nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0