Fortfarande sjuk!

Tja! Fasiken så tråkigt det är att vara sjuk, man orkar inget alls, tag disken det tar lång tid det. Vilken hosta jag har fy fan har snart hostat sönder mig, skrev på Fb, en av mina vänner där skickade ett tips om bikarbonat och vatten 2 kryddmått till 2 dl vatten 4 gånger om dagen, .första gången jag tog det var det två teskedar och shj var det smakade men nu ikväll tog jag det som jag skulle. Får se om det hjälper, verkar faktisk som det hjälper, eller är det bara som jag tror. Vi får se hur natten blir. Handbolls EM har börjat det går i Danmark fy fan så roligt det hade varit att vara där. Vem hejar jag på, tror det blir Danmrk mitt hjärtat är uppväxt med dom, ok inte det laget men just Danmark. Hur som helst Sveriges spelade mot Makedonien o vann., Danmark har vunnit två matcher och leder sin grupp, i morgon spelar Sverige igen. Gillar det. Då har vi då det här väder, nu har de lovat snö kaus fredag och det gillas inte alls, hjärtat ska komma hitt då. Bara att hoppas på att det blir bra väder. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, ha det gott puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0