God förmiddag!

alltså den här förkylningen o hostan är seg som bara den, hosta har jag haft över en vecka, ett tag trodde jag detbra på väg att bli bättre, men så fel jag hade, den kom tillbaka i stället, är så trött på den. Förkylning har jag varit ännu längre, ganska så trött på den med. I morgon blir det jobb, har varit hemma en hel. Vecka nu, det är blandade känslor, känner kroppen mår inte 100' men men barast gilla läget. Det märks nu att solen inte varit framme, det är nog c vitamin man behöver, får nog köpa det när min lön kommer, en hel vecka till, fy, f.. Alltså. det gick bra för Danmark i handbollen, heja heja, Får se vad dagen har att erbjuda idag, kanske ska gå ut, inte varit ute på mer än en vecka, vi får se vad det blir. Ha en bra dag Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0