Godmorgon !

tja! Då var vi gång med 2014. De första dagarna av dom har gått bra, åkte hem i måndags från min käraste gumman, honfkörde till Älmhult, första gången hon körde så långt, Det gick bra och hon kör bra.,resan gick väl också sådär bra, kom till Älmhult då gick tåget precis så inte var det mycket tid vi fick där, blev ett hastigt slut. Man hoppades nu på att man kanske skulle hinna med ett tidigare tåg fr. Alvesta men icke, fick bästa där till 1138, Detvar inte det värsta det var nog det att vänta i Värnamo, vara där en söndag vissa tider ingen hitt, stängt över allt, Som tur var stationen öppet, då köpte jag en kopp kaffe och en korv var hungrig, oj så ont i magen jag fick efter det, var ingen hitt sitta där i så många timmar o vänta, Detblev en lång dag 15,30 vardag hemma hos mig själv, oj så trött jag var då, även magen gjorde ont. Då vilade jag en stund, Gick lag mig tidigt för jag skulle öppna Tisdag, Det gick faktiskt bra att jobba, inte så trött som jag kanske skulle tror. Idag öppna inte jag men börjar tidigt ändå, vi får hoppas att även den här dagengår bra. Vi har bild idag, men Jenny är borta så det blir en vikarie, som ska vara där i stället, det blir säkert bra det. Nu måste jag göra mig klar. Ha det gott mina vänner hoppas vi alla får ett bra 2014 Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0