Ingen Älskling

Tja! Blev precis vad jag trodde, vet inte hade sådana aningar att det skulle bli sånt väder så det skulle ställa till det för hjärtat att komma hitt. Vis blev det så, blev ledsen när han skickade sa det, trodde han skojade med det gjorde han minsan inte. Så den här fredagen har känns jätte konstig, det är jo en fredag då hjärtat brukar vara här, sen var det handboll en, det blev förlust där, inte för jag trodde de skulle vinna, men hoppas kan man jo alltid göra. Mina favoriter är Danmark, Söndag var det meningen att det skulle bli sy möte även det inställt,pga av både jag o B varit/är sjuka så kan det vara, dagen varit rätt ok annars, men nu ikväll känns det som det är på väg till baka. Usch hoppas fan inte det, varit hemma en vecka. Det är jobbigt, Nej nu ska det vara frisk. Godnatt sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0