lördag

Idag var vi ute och åkte liye. hamnade
e i något som hette. Halen en sjö med camping. vandringsled badplats. var fint där.






Efter det åkte vi till Jämshög kyrka och hälsade på P.. pappa grav. tände lykta. är en jätte fin kyrka.




Efter det åkte vi till ett ställe som heter Fritzatorpet. Även där en sjö. Hotel o resrurang. och mycket NATUR. Måste vara jätte fint på sommsren.












Efter Fritzatorpet åkte vi tillbaka till Olofström. Där skulle vi äta på kinan. jag tog tre små rätter. såg ut så här.




Det var jätte gott tyckte jag. Gumnan tyckte nog den gsmla ägaren var bättre. jag hade inget att jämföra med. tyckte det var super gott. Tack för detts. sen åkte vi till P.. mamna och fikade. där var även p. systet o svåger. var gott med Kaffe även hälsa på dom alla. väl hemna ringde telefon. och de fick gäster en god vän till gumman och hennes pojkvön. trevligt och ännu mer kaffe.

nu är jsg trött och tackar flr en trevlig dag. vädret var fint. eller blandat med 7 plusgrader.

puss kram


Kommentarer
Postat av: eva

Oj där fick min fina bil vara med i ett hörn åxo hihihi kramis

Svar: Just det därför tog jag bilden, haha hoppas det är bra, puss kram
Pia

2014-01-07 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0