Sjuk,

Tja! Ja vist blev det så, jag blev sjuk, det är host host hela tiden, gör f.. Ont i lungorna. Kanske inte så konstigt så så man har hostat hela helgen, det är jobbigt så, men det klart den som inte vet det, finns nog inte. I går tänkte jag så, undrar just hur många som blev sjuka av de som åkte tåg i måndags den 6/1. Där fanns det en dam som hostade hela tiden. Hon följde mig över allt, från Älmhult till Alvesta, hon åkte med samma tåg som jag, men skulle säkert till Jönköping, ok det är väl ingen att reta sig på, det vara bara en tanke. Vädret vist blev det kallt, snö nja synd att säga, ligger några få fjun. Det var ca 10 minus idag när jag gick upp. Nu har den sänkt till 8' när jag kollade sist, missar skogen idag tråkigt nog. Gillar det, absolut favorit. Men nu är det så. Bara att gilla läget. Julen åkte ut i helgen, på lördagen plockade vi ner allt förutom grannen den står så grön och gran, orkade dock inte städa, tänkte tag det i söndags, men då var jag ännu sämre så det blev inget. Cissi bytte gardiner ialla fönstren tack för det Cissi, nu är det fin där. Var även meningen vi skulle ha kalas för Robin i lördags men det blev inget med det. Får tag en annan gång. Försökte vila innan, men gick inte konstigt, jag som är så trött. Inte så viktigt jag är hemma idag, kanske blir så i morgon med. Vi får se hur det blir. Nej ni ska jag lägga mig på soffan o titta på tv. Ha en bra dag mina kära läsare och hoppas ni slipper att bli sjuka. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0