Tråkigt

Godmorgon vinter Sverige, För vist är det så vinter i hela landet, Äntligen eller??? Lite bra är det allt, vist vill vi ha våren, men än är det på tok för tidigt, forfarande bara Januari. Igår tänkte jag skriva om en vän på Fb. Man kan jo i get annat än att bli avundsjuk! Hon reser, ute och äter gå på bio, vist det är väl ett normalt beteende hos de flesta, dock inte här.... Men till saken är med den här vännen, hon hinner jo inte komma hem fr den ena resan fören det är dags igen, och där i mellan ute och äter eller shoppar , vilka kläder hon har, en annan hade varit lycklig jag bara haft en fjärdedel varvad hon har. Tänk var vi har olika liv, en annan kämpar på sin eksistens skulle verkligen behöva en resa eller kunna shoppas vad man vill, Få jag någonsin göra det. Spara tänker ni då, ja inte så lätt har varit ensam med mina barn sen de var små, så där kunde man inte spara, och nu bor man väl kanske dyrt, fast på andra sidan gör jag inget annat så det kan jag unna mig, för jag älskar bara läget på sommaren o våren, som jag skrev igår har jag bott här några år, och kan nog få måla om här inne, vi får se.... Vän var väl kanske till att tag i, en Fbvän, är det ingen jag ocgås med. Idag var det gnäll, vet inte om det känns bättre av att skriva av sig, hur som helst ska läsa igenom sen får vi se om, det blir ett inlägg. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0