fortsättning!

ny dag. idag skulle flytkillar komma. de kom tidigare än vad de skulle det var bra. Det flöt på ganska bra. en killei kök jag i sovrummet. den a dra i vardagsrummet. allt som inte var fuktskadad skulle till förråd ellee lägenhet. ddagens jobb funkade bra. så nu äär allt packat o i den nya lägenheten. efter det ät det bara att försöka få ordning på saker a här. tror alla kläder är uppe. o annat. svårt att säga vilket som ska hit och vilket som ska till förrådet. vi vet inte hur länge det här tar. hur som helst har jag vi en massa kartonger att gå igenom. Allt känns som kaus i huvudet. Igår saknade jag soffan. tänk att få sitta mjuk och sjönt. det är lika med tv. får ingen före 6 augusti. känns dryggt.

Idag kommet sanering mannen. sen får vi se. får hoppas att jag ätligen får min säng i soffa. evt bokhylla

Börjar bli en anning tröttsamt nu.

Dagen blir samtal med sanering mannen kolla förrådet. där är jo också eb del skadat. ävev vatten där.

ha det gott puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0