Godmorgon!

Godmorgon alla hoppas ni har det bra. Idag gick upp jätte tidigt 4.30 ska köra R till Värnamo han sv göra undersökning. Det var bara 13 gr ute, skönt att känna man har fönstret öppet för jisses så varmt det varit en hel vecka nu. För varmt en ligt mig, man kan inte göra något alls. Man blir helt för slappat o min kropp säger ifrån nu. Mår dåligt tung i kroppen och annat. Ser ut som det blir fin dag igen. Puust stön. Det är väl om att det är fint men inte så jädrans varmt. Söndag ska jag åka till Älmhult, för att sedan åka på vår mini semester på Öland. Vi ska bo på Borgholm, blir säkert jätte bra. Har varit på smålänning med Johanna, skönt att komma ut lite,köpte bland, en ny grill. Den var billig, den var har nu, roster snart sönder. Tänk om man hade en bil då hade man kunde styra sig lite bättre över vädret, men nu när man måste vara kvar i samhället, har jag mest varit inne, synd och skam, men tyvärr orkar kroppen i te med den här värmen så jag har inget val, det sägs att det ska bli svalare i morg n, vi får se hur det blir. Nu får jag nog göra mig klar ska gå till Robin för att sedan hämta hans kompis bil. Ha de gott. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0