Hemma igen!

Haft jätte fina dagar med många fina upplevelser, många tack för allt detta. Första dagen var vi i trolleljungby det var ute p landet och naturen var jätte fint. Vi stannade till vid en kyrka och vi hade en guid där som berättade för oss. Jag skre detta igår, Dagen efter var vi på ett ställe som heter ebbemålabruk, skulle gå en guidat tur där, men en hade redan varit och fick vänta i två timmar, gillade i te käringen hon behandlade oss precis som vi var typer, ja den känsla fick jag, hon på pekade flera gånger att vi fick absolut inte gå in i några lokaler eller titta in, utan bara vara utanför, cafeterian fick vi kart gå in, och även äffären, vi gick ditt, jag såg inte så mycket för försäkringskassan ringde tn l mig, efter det gick vi en runda och kolla runt vacker natur Mörrums som rinner rakt genom samhället .efter det åkte vi till Karlshamn var vi stannade till i wägga fiskrestaurang , jag tog en spätta där med potatismos, gott det med. Dagen efter gick färden till G, gamla stuga, vi passade galtsjön och stannade till där, var fint där. Tyvärr så. Var det stängt, det var ett hotell där för i tiden. Men verkar vara nedlagt, jag tyckte det låg jätte bra till. Efter den pausen åkte vi vider till stugan, gick runt och tittade. Det var jätte fint där. Sen pratade vi med han som ägde det nu, vi ska Ulle åka och äta för att sedan komma tillbaka, då åkte vi till Kristian pol eller vad det nu heter. Även där åt vi en räckmacka tog jag, det var gott. Efter maten åkte vi till affären köpte fika och tog med oss tillbaka till stugan, väl där fanns p fabroöder det var trevligt att vata där en stund sitta ute i skuggan, för värmen ska vi k te tala om. Fy fan. Fram på kvällningen åkte vi hem igen, lång väg. Sista dag jag var där var vi alla så trötta, färden gick till laxenshus i Mörrums. Det var fint där med vackert var även inne på ett fik, ägaren där vunnit en massa pris, inte många dagar jag var nere den här gången, men vänligt intensiv och många fina fina upplevelser och minne att ha med sig. Tack tack för allt. Sista dagen åkte vi runt 900 tiden var varmt då med. Min gumma och pojkvän samt hans mamma skulle åka på en hotellvistelse i Gränna, Gyllende uttern, verkar vara ett fint fint ställe. Helgen varit lugn igår var jag chaufför körde Robin till hestra han jobbade som assistent där på ett dag läger åt handikappade barn, han fick mycket berömd, det här sms, skickade han till mig, det var ett hans chef skickade till han. Hej! Hoppas att det är bra med dig? Vill att du ska veta att du fått otroligt mycket beröm på lägret!! De tycker du är toppen!! Tack för att du ställer upp!! Robin sa till mig, det är ett sms till dig med för utan dig hade jag i te blivit så här, fint sagt av min son, tårarna rinner ner för mina kinder nu. Orolig för han, han har jo problem med sin mage han med, o gått ner 30 kilo på tre månader, Han ska gå till dokt på onsdag. Sen får vi se, bra han kollar upp det. Var hos dok, jag själv idag, hjärtat ok, även blodtrycket, han kunde inte förklara varför det var så. Helt plötligt men det är jo bra, skickade en ny remis till röntgen av tarmen den här gången eftersom hon inte kom hela vägen, och har ont. Skickade även remis till öron näsa hals för undersökning.... I morgon ska jag städa????? Ha en bra dag vecka semester, vad ni nu gör Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0