Godmorgon!

Tja! Då var det åter midsommar, så fort tiden går, ikväll kommer min älskling och hans dotter, var ett tag sedan vi träffade henne, ska bli trevligt. Midsommar firar vi lugnt här hemma, med som vanligt sill och potatis, grillning på kvällen, blir jätte bra, hur somhelat ska det blir underbart att vara ledig en extra dag, är sååååå trött så, ting i benen och allt är så jobbigt. Var hos doktorn i måndag, han skickade remiss till kirurg mottagning för videra utredning mage. Sen skickade han till hjärtat för ultraljud och arbetsprov, Hör och häpna det kom redan igår, så den 2/7 ska jag ditt. Den andra läkaren skickade iväg remis i april, på något annat och det har inte kommit, så föra veckan ringde jag och frågespalter det, då såg hon att det inte var skickat. Så gjorde hon det. Så det kommer kanske ytterligare en tid på en annan undersökning pm hjärtat.. Mer o mer övertygat om att det är kärlkramp jag har, men vi får se. Idag ska vi fira midsommar på Åtterås med barnen, blir trevligt, kan ni tror, men vädret idag, suck ganska grått och blåsigt så då måste man nästan ha regn kläder och stövlar idag, traditionellt midsommar väder minsan. Snart sem. Så härligt så. Så snart ska jag åka till min gumma, som jag saknar så. Får ringa henne någon gång i helgen. Verkar inte blir som jag planerat, men vi får se.... Ha det gott Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0