Nervös!

Godmorgon! Varför är jag så nervös, ska till hälsoteamet tag MIT blodtryck eftersom det var högt sist jag var hos doktorn, bara känner mitt hjärta slå dunk dunk dunk, hela tiden, hmm låter inte bra. På onsdag ska jag till Jönköping o tag ett ultraljud på hjärtat, det är bra samt ett arbetsekg, ännu bättre, hoppas det går bra så det inte visar något Alvarligt, utan bara så man kan lösa det med hjälp av medicin. Måste ringa till dokt i Värnamo, verkar krångligt numera eftersom man kan gå in på min sida, och göra allt, men jag får inte mitt BankID då går det inte, Grr, mycket man kan göra med hjälp av detta. Måste få igång det. Varför denne huvudvärk kommer och går hela tiden, suck suck, att man aldrig kan vara glad, jo glad är jag, när jag tänker tillbaka på mitt besök i helgen, det var trevligt mycket trevligt, och alla dessa Kramer man fick, då känner man sig uppskattat mer än vad man gör i vanliga livet. Mmm så är det. Hur som helst så ska F köra mig på onsdag, blir en hel dag i Jönköping, blir jätte bra. Nu måste jag göra mig klar för att cykla till dokt, ha det gott mina läsare. Trevlig semester till ni som har. Vi andra får vänta en vecka till. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0