Pingsafton

Tja! Oj så fort tiden går, man hinner inte med alls. På torsdag får barnen sommarlov i den här kommunen. Då är det nära semester och allt, har tagit 5 veckor blir härligt. Fått svar på min undersökning, visade inget, Hmm då är frågan vad är det då ???. Det gör ont i magen, fortsatt utredning. Igår var jag och Fiia ute och körde, vi var på eko bland. Innan hade vi kört ut Conrad o Tony till hans pappa, de skulle fiska, han var så sött min lilla älskling, Ja han är mitt allt. Sen hämtade vi Bengt som kom med tåget. Kvällen var precis som vanligt.. Idag är det pingsafton vaknade kl 600 hade så jätte ont i benet så jobbigt det är, just nu sitter jag med en blöt handduk, hoppas det blir bättre. Fiia Conrad kommer hit idag då vill man jo vara piggelin. Vi ska grilla. Det var lite. Ha det gott Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0