27/12

Tja God fortsättning.
så fort det gcik planering i flera veckor sen bara slut på några timmar, Tänker just på julmaten, fast vi har haft så det har räckt i tre dagar så idag ska vi minsan ha annat att äta, magen har inte mått bra av det här.

Ska även jobba idag undrar just hur många barn det är. vi ska vist vara 7 som mest, fast dte har nog ändrat sig,

Nu är det mindre än en vecka kvar till jag är hos min gumma, tyvär blir det bara några dagar men så är det med alla dessa helgdagar och Bengt dagar haha det lätt lite roligt, fast det bjuder jag på, lite roligt får man allt ha det.
Hade jag bara mig själv att tänka på hade jag åkt på fredag men då kommer min älskling hitt så det går jo inte, varför ska allt krocka med så är det här i livet.

Igår åkte Robin till värnamo, för att i morogn onsdag åka på krysning blir säkert roligt för han, tur han har blivit frisk.

Ha det gott nu blir det jobba av,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0