Stress

Undara hur man kan stressa, sitter bara i soffan och tänker på allt som ska göras, blir bara så trött på det, Föra året tänkte jag göra upp en plan med göra saker på olika dagar, läste någonstans att man skulle göra det. men synd att säga att dte är gjort., nej nej så klart inte det blir väl som det brukar att bli allt sista dagen. hmm att man aldig lär sig.

Till helgen kommer min lilla skat hitt, trevligt den här gången kommer han själv, hade jo tänkt att flicorna skulle få göra lite godis, men så blev det inte. Vi ska viserligen göra goodis nästa helg med julmys tillsammans med en god vän och dennes barn. Blir säkert trevligt,

Det har varit mycket i skolan nu, stress stress, huvudet är tomt. mycket kiv och bråk, fast lugnt i två dagar nu, Jag är som sagt var i en tvåar, det är de som ska ha lucia, devar nu i veckan och uppträde i församlinghemmet för de äldra allt gick bra med ett litet kaus innan men de var för söta alla barnen duktiga. på själve lucia dagen ska de upp träda två gånger dels för skolan sen även för föräldrarna så den dagen blir man helt slut, det sista börjar klockan 1900 sen ska det bli fika efter det, så småningom får vi gå hem den dagen blir lång fast det ska jag inte tänka på nu.

HA det gott alla
trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0