Tråk

Tja !
Oj vilket tråkigt väder vi har, igår snöa det och var faktdik så fint ute, idag regnar det och all snö är borta. Ok jag är glad för jag vill inte ha snö, det får vara den här vintern, Vi fcik en massa snö föra året samt året innan dess,

Första skildagen var väl inte så roligt det var trevlogt att se alla dessa goa barn, men tyvär finns det visa som verkligen tar ut musten på en, det var snö och det kan man tyvär inte ha roligt med, jo en del kan mn inte alla. För man kan jo retas och det gör man, Det är bestämt sedan innan att tvoerna ska vara på gräset och kasta och fyrerna på basketplan, tyvär kan de inte vara på samma ställe, ddet hade varit roligt. Finns de som bara vill förstöra hela tiden, så dagen igår var tung hoppas den blir bättre idag, idag ska jag ha egen planering, just nu kommer jag inte ihåg om jag ska till min bettende vetare eller inte, tror det är nästa vecka men ändå osäcker får inte glömma det.

Som jag skrev igår fyllde min son 25 år, Han bor på skolan så vi har inte firat honom ännu, han ska koma hem på fredag så då får vi firar han. Tror jag ska ha planka då, fcik jo det i julklapp så det får bli premier för detta, sen efter det får En kompis och evt. hennes barn komma hitt och fira han. Tyvär måste han åka hem på kvällen så det blir lite stressat, men det får gå.

Dags att göra sig klar nu, ha en bra dag alla. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0