Godmorgon!

Var ett tag sedan, har väl inte hänt så mycket, Stora tjejen fyllt jämt, så vi var i väg o bowlade och åt mat. Det var en trevlig kväll med god mat. Sen var det jul, det blev bra till slut men oj så trött och sleten jag var, har svårt att be om hjälp, det måste jag lära mig, känner nu att kroppen orkar inte så mycket mer, finns en del saker som jag måste komma upp med den, knäet ska röntgas den 13/1 tror jag, sen magen, måste hämta ut sista tablett som ska provas, kan jo alltid hoppas att den hjälper. Träffade vår läkare sist ang, magen, han sa när de har gjort alla de undersökningar som är gjort, brukar man säga det är ibs, då tycker jag att han kan säga hur man lever efter dt, för mina problem är jobbiga, rent ut av psykiska. Fast det verkar som han inte lyssnar på det. Nyåret blir här hemma, som det ser ut nu, skulle vilja åka till min Goa vän och hennes familj, och fira med dom, mitt hjärta kommer hitt. Han pratade om att åka till Norrland med det blev för dyrt, så det blev inte så. Tycker inte det händer så mycket i mitt liv, äta jobba sova, det är verkligen så. Jobba ja, där är det som det är. Känner mig inte hemma där. Med barnen är det bra, men Mona kollegor, inte alla, men men, en räcker att hon får med sig alla. Som det verkar nu är det jag som får all skit. O h undrar varför, det lan jag bara spekulera i. Orkar faktisk inte tag det här och nu, jag är ledig, fast imorgon ska jag jobba, tisdag ed, sen är det ledigt. Börjar den 12/1 igen, det blir kanon skönt.
Tyvärr ser jag inte vilka bilder, får hoppas de är bra, de första från bowlingen, de sista från juldagen Vi ses! Ha det gott puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0