Oj oj

Tja! Det var länge sedan, inte lätt att komma in på sidan, men idag lyckas jag, här händer inte så mycket lika med inget. Det är jobba äta sova, det känns lite trist, känner mig så ensam och övergiven, ingen hälsar på, en kompis var här en liten liten stund, men det var bara för att hon skulle hämta oss, så vi kunde komma till kyrkogården, på annan ort. Det var under alla Helgona helgen. Som sagt var händer inte så mycket alls. Jobbet är väl roligt men även där känner jag mig ensam, man pratar inte med mig om man absolut inte måste det. Känns trist. Men sådär det, tyvärr har jag inte den styrkan jag borde ha. Om två veckor ska vi på julshow med jobbet, blir jätte roligt tror jag. Hur som helst är det Davis Lindgren o Kevin Walker, och en del till som ska underhålla. Blir en upplevelse. Tyvärr så blir det julbord dagens efter med, den här gången på hight chapparal, C vann två biljetter till det, så det blir den dagen, för B ska följa med. Och det var deni enda dagen de kunde så det passade oss alla. Känns trist för en annan, så där två dagar på rad, . Åh Gud var jag saknar min gumma, just nu känns det en evighet ditt, vet inte ens om jag får ledig, för det var vist många dagar, vi får se hålla tummarna för ditt vill jag. Måste ha lite vård av henne. Miss you. Lägenhet har de målat klart nu, så nu är det bara golvenkvar samt lister o det elektriska, men de jobbar inte snabbt. Vi får se men innan jul blir det nog, jag hoppas på första advent. Men men. Det var ett litet inlägg från mig, ha det gott. Ta hand om varandra Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0