Vintertid!

Godförmiddag! Vintertid i all ära, gillar det man får liksom tillbaka en timme, känns bra på morgnarna, den sista tiden varit såxjätte trött, så det blir skönt att vakna självmant, om man nu gör det. Den här veckan är det höstlov vi gör en del roliga saker. I morgon bad, tisdag spökrunda samt disko, spökinspirerat mat, spännande. Sen blir det halloween pyssel. Oja blir kanon vecka. F frågade som jag kan vara barnvakt nästa helg, vist kan jag det, om jag inte är sjuk vill säga, är genonförkyld o hemsk hosta. Annars går veckan sin gilla gång, händer inte så mycket. Måste kolla i min lägenhet se hur den ser ut. Hoppas vi snart år flytta in, längtar sååå. Den 21/11 ska vi på underhållning med jobbet i Halmstad blir Nice. Den 8/11 tror jag det var hoppas jag att även R kan då ska vi ha den årliga kalkon middag. Blir bra längtar så. Mitt liv händer inte så mycket just nu, ligger i dvala så ganska så trist, Nu ska jag fortsätta med min mössa som jag gör till älskade Co..... Det är mössa nu två. Lite om mig ha det gott. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0