semester

Nu följer lite bilder från mina första veckor.

Bäckaskogsslott 
hmmm vet inte hur det blirjobbigt när man inte ser texten. Kommer inte visa så många bilder. Finns en del personliga.  Vi har även grillat och varit ute o ätit. Hälsat på några av hennes vänner. Haft två jätte fina veckor hos min gumma och hennes pojkvän. 

Letet efter sön som försvann . Haha undrar om de hittar den. Skulle åka till ett ställe i Brömölla som de brukar åka till. Tyvärr var drt stängt.  Så vi hamande i Olofström på ett ställe som ett par vänner till dom brukar vara. Jag tyckte sådär. Om det. Men jag är känslig . 

Efter dom här veckorna börjar jsg hitta tillbaka till mig själv . En bitt kvar. Hoppas inte dt dröjer så länge innan vi träffas igen. 

Som sagt haft underbara veckor hos er😀💖💖💖. Saknar älskar dig min VÄN. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0