Midsommar helgen

Midsommar afton här hos oss var väldigt lugn. Vi åt sill potatis. Det var gott gott.  Mer tråkigt jag vi fick jätte ont i magen.  Jag fick bo på toan många många gånger. Bengt lika så.  Jag o Bengt hade ätit  lax.  Vet inte om det var den  tror det för Cissu klarade sig. Annars var drt Matjessillen som gjorde det. Tror dock inte det. 

Hade bakat en rulltårta som jag gjorde fin. Gott gott. 

Kvällen dagen kändes som en helt vanlig dag.  Vi hade Robins bil här. Så vi hade all möjlighet till att pka någonstans . Får bli en annan gång det. 

I går fick vi besök av Fiia o bästa Conrad Mormors älskling.  

Idag tvättar jag. Väsret ja just det. De hade lovat en massa regn. Meb tycker nog det var ok väder. Ingen sommarvärme dock.  Idag ser det dock ut som det ska bli regn.  


Mormors älskling 


Vår  mat.

Snart semester åh var jag längtar . Ska åka till min älskade gumma o hennes sambo.  Läääängtar sååååå.

Ha en bra vecka 
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0