Så trött så

Tja!
Ingen rolig läsning .  Var hos min samtalsterapi igpr. Skulle läsa en text om självkänsla. Tyckte inte det stämde på mig. Så jag började prata med henne om att gå in i väggen eller depration. Så jag ringde till doktorn om detta. Fått tid nästa vecka. En lång tid. Så kan vi kanske prata. Hoppas det. Behöver det. Jag vehöver verkligen uppmuntrasnu. Känner mig grått fördig hele tiden.. fast det finns inget att gråta över. Känns jobbigt. 

En annan sak som retar mig. Vis personal sitter med sin mobil o barnen runt o kring tittar klsrt visar npgot de vill. Jag gjorde så en gång om jag tex hade tagit en rolig bild. Eller vi skulle kolla upp något vi pratade om. Men jag fick inte drt. Fick även höra att jag bara satt på bäken eller gungan när vi vsr ute. Inte ofta jag sitter  när hag hör det. Behöver jag det för mina ben skuld. 

Tack
ha en bra dag. 
4 veckor o en helg sen semester. Ska bli underbart LÄNGTAR SÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0